maanantai 21. huhtikuuta 2014

Rv 23



Mitenkä tää pääsiäinen näin sekotti pään, 
luulin ihan että mennään sunnuntaissa mutta onkin jo maanantai.

Potkujapotkujapotkuja♥

Pähkinä on ollut aivan innoissaan pääsiäisestä ja sen kunniaksi alkoi potkutkin näkymään ulos päin! Oli meinaan niin omituinen tunne kun näki sen ensimmäisen kerran. Aivan käsittämätöntä, riemua, naurua ja melkein onnen kyyneleitä! Löhöilin sohvalla ja rumba alkoi, potkittiin niin joka suuntaan että alkoi häiritsemään ja piti oikein katsoa mitä tapahtuu. Sain jopa tallennettua videollekin tätä ihanaa näkyä :) Voisin laittaa pätkää potkuista tänne, kunhan saan siirrettyä koneelle. Valitettavasti mulla on nyt vaan tarjota masukuvaa tältä päivältä, toivottavasti kelpaa!

Rv 23+0

Maha on todellakin kuluneella viikolla ponnahtanut esille. Mietin vaan että mitenkä mä olen aiemmin jo hihkunut että jee maha kasvaa. Eihän se ole ollut mitään, eikä tämäkään vielä ole. Innolla odotan miltä se näyttää viimeisillä viikoilla :D

Löytyipä pohkeestakin sitten raskausarpi (?).
 Ei voinut kuin nauraa kikattaa kun huomasin. Äiti jo kauhisteli että mä todellakin tulen olemaan seepra. Mutta hyvästä asiasta ne arvet tulee :)

Ihanaa alkavaa viikkoa!♥


4 kommenttia :

  1. Omg upee uus ulkoasu täällä! Ihana kuva ja masu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitti :)♥ Joo nyt jaksoin muokkailla vähä tätä ulkoasua, aikasemmin en siihe panostanu :)

      Poista
  2. Söpö pikku masu ja hienot noi rintsikat! :D Mielenkiintonen paikka kyl raskausarvelle, mä löysin mun masusta yhen ihan pienen raskausarven tossa pari päivä sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nää rintaliivit on aivan ihanat, pysyy hyvin ilman olkaimia, H&M ostin joku aika sitten :) Masuun mulle ei vielä ole ilmestynyt mitään, niitä odotellessa! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pähkinä♥

Lilypie Second Birthday tickers