tiistai 4. maaliskuuta 2014

Rv 16 + mun pärstä :)

Eilen poksahti tasan 16 viikkoa täyteen :) 
Nyt on vihdoin ja viimein masu pompahtanut hieman esille, näkyy jo takistakin pieni pömppö ja huomaa että vaatteet kiristää entistä enemmän. Kuntoutuksessakin sain vähä katseita eilen, oli vähän hassua kun kaikki tuijotti mahaa :D Siis mun ryhmäni ei ainakaan mun tietääkseni tiedä raskaudesta, en tiedä onko sitten vetäjät sanoneet kun olin viime viikolla niin paljon pois huimauksen ja huonon voinnin takia. Kamalaan väsymykseen vaikuttaa sekin että Cheekin Kuka muu muka biisi soi 24/7 päässä! Enkä tajua miksi, illalla meen nukkuun se soi päässä, herään aamulla niin hoilaan sitä...
Kuka väittikään että toinen kolmannes on pirteä? Ei täällä ainakaan....
Ja masukuvaa sitten taas aamulta:

Tässä on rv 15+4 otettua iltakuvaa masuturvotuksen kanssa. 
Kyllä tuosta jo huomaa että ei ole pullansyöntimaha enään.
Plus siinä mun pärstäni :)

Tässä vielä vertailun vuoks viikoilta 9 ja 16 kuvaa :)
 Tuntuu että selkä olis lyhentyny, tavallaan menny kokonaa lyttyyn.
Masun ympärys huimat 84cm rv 15+6.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pähkinä♥

Lilypie Second Birthday tickers